heder

ניתוח פלסטי נפוץ

כמה דברים שכדאי לדעת על הניתוחים הפלסטיים הנפוצים

כל הליך רפואי אותו אנו צריכים לעבור מצריך מאתנו בחירה קפדנית של הרופא. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בניתוחים עלינו להקפיד בבחירת המנתח שיעניק לנו את התוצאה הרצויה והמיוחל תוך רמת גבוהה של בטחון ומידה מזערית של סיכון או סיבוך.

כיצד ניתן להגיע למצב זה? ובכן, ראשית חשוב לדעת ולחקור כמה שיותר על התהליך הצפוי על מנת לדעת לקראת מה אנו הולכים.

חשוב לברר על מנתחים מומלצים בתחום בו אתם אמורים לעבור ניתוח על מנת לבחור את הטובים ביותר שיהיה אמונים על התהליך.

לקראת ניתוח פלסטי נפוץ

כאשר מדובר על הליך כירורגי כמו ניתוח פלסטי אשר במרבית המקרים הנו גם פולשני תהליך בחירת מנתח או מנתח פנים הנה חשובה כפל כפליים.

למרות כי מדובר בניתוחים פלסטיים שהנם הליכים נפוצים למדי הרי שחשוב במיוחד לבדוק מי יהיה זה הרופא שיבצע את הניתוח משום שעל כתפיו מוטלת אחריות רבה במיוחד.

מלאכתו חייבת להיות נכונה ומדויקת תוך שימוש באמצעים הרפואיים הנכונים ותוך התאמת הטיפול באופן הטוב ביותר למטופל ולבעיה ממנה הוא סובל.


ישנם מנתחים הממליצים על הליך נרחב יותר בעוד בפועל הליך קצר יותר יפיק גם תוצאה טובה. מקרה זה בולט במיוחד כאשר נדרשת הרמת עפעפיים ומצח למשל במקום מתיחת פנים שהיא תהליך נרחב ומורכב הרבה יותר.

לכן חשוב להתייעץ כמה שאפשר על מנת לדעת שאתם נמצאים בידיים הנכונות ואצל הרופא שמתאים לכם את תכנית הטיפול האופטימלית ביותר עבורכם.

במה תלויה הצלחת הניתוח הפלסטי?

הצלחת הליך של ניתוח פלסטי תלויה במספר פרמטרים: הציוד בו ישתמש הרופא, שיטות הניתוח, מידת המיומנות של הרופא ומידת ההצלחה שלו בניתוחים קודמים אותם ביצע.

בשנים האחרונות, פותחו שיטות ניתוחיות חדשות יחד עם חומרי הרדמה קלים וטובים יותר המאפשרים מהלך תקין של ניתוח ללא מדיה רבה של תופעות לוואי סיכונים או סיבוכים קשים כפי שראינו בער בניתוחים פלסטיים אחרים שהתקיימו.

חשוב לבחור ברופא בעל מידה רבה של מיומנות וניסיון כאשר לניסיון יש משקל רב בתוצאה הסופית ובהתאמתה למידת הציפיות שלכם מן ההליך אותו אתם צפויים לעבור.