heder

ד"ר מאייר יצחק ניתוחי אף

כמה פעמים רציתם לעשות בחייכם שינוי קטן שיהווה הבדל גדול ומשמעותי?
ובכן, ניתוח פלסטי בשנים האחרונות הנו אכן שינוי קטן במראה שעושה הבדל גדול בתחושה. ההבדל ניכר לא רק בשיפור משמעותי במראה החיצוני אלא גם בשיפור בביטחון העצמי של המטופל שנפגם בעקבות הבעיה האסתטית ממנה הוא סבל לאורך השנים.

ניתוחי פלסטיים הנם דבר נורמטיבי לרבים מהאנשים שסובלים מבעיה אסתטית ומעוניינים בפתרונה.

בשנים האחרונות, נערכים מדי יום ניתוחים פלסטיים בארץ ובעולם לרבות ניתוחי אף.

היות והאף נמצא במרכז הפנים שלנו הוא נחשב לאיבר מרכזי במיוחד שאינו ניתן להסוואה לכן כל שינוי במראה שלו או בגודלו או בצורתו ייסב נזק ויפחית מאטרקטיביות המראה של האדם.

ניתוחי אף פופולאריים במיוחד והם בין הניתוחים היחידים שגם צעירים יכולים לעשות לאחר תום התפתחות עצמות הפנים בגיל 17 לערך ואילך.

ניתוחי אף במרבית המקרים מסתיימים בהצלחה רבה ונחשבים להרבה יותר פשוטים, קלים ובטוחים מאלה שבוצעו בעבר. אבל חשוב לזכור כי תוצאה טובה של ניתוח אף לשביעות רצונכם המלאה תלויה במנתח הפלסטי אותו תיבחרו.

בחירת רופא לניתוח אף

אם אתם מעוניינים לקבל תוצאה טבעית, בטוחה ואמינה לבעיה ממנה אתם סובלים הכירו את ד"ר מאייר יצחק, מטובי הרופאים הפלסטיים הקיימים בישראל. לד"ר מאייר יצחק ניסיון עשיר בתחום הניתוחים הפלסטיים בכלל ובתחום ניתוחי האף בפרט.

ניתוח אף מיועד לכל אותם גברים ונשים אשר מעוניינים בתיקון האף ושיפור המראה שלו. הוא מבוצע בהרדמה מקומית המתבצעת על ידי רופא מרדים. ישנם ניתוחי אף המתרחשים על רקע בעיה רפואית כמו אף דולף, קשיי נשימה ועוד אבל בדרך כלל הסיבה העיקרית לביצוע ניתוחי אף היא סיבה אסתטית.

ככל שתיבחרו במנתח פלסטי מיומן וותיק בתחום כך תוכלו לדעת שמדובר בבעל מקצוע מוכשר במלאכת הכירורגיה שיקרב אתכם במהירות לעבר התוצאה הרצויה.

ניתוח אף עושים אך ורק אצל מנתח מומחה ובעל ניסיון

מאחר וד"ר מאייר הנו רופא מומחה בתחום ניתוחי האף הרי שכל בעיה הקיימת בזווית האף, בגודלו, בצורתו או בעיוות הקיים בו ניתנת לטיפול על ידו באופן מהיר ומדויק.

ד"ר מאייר  יצחק יפגוש את המטופלים המתעדים לעבור ניתוח אף לשם הסבר מקיף על ההליך ותיאום ציפיות כך שהתוצאה שתתקבל תהיה מותאמת למבנה הפנים, טבעית ואמינה למדי.